Napisane przez: badguysoffice | Maj 13, 2013

Reklama może miło zaskoczyć

Firmy bez przerwy stają przed pytaniem, jaką taktykę stosować, aby pomnożyć grono ludzi zainteresowanych produktami i usługami, aby pomnożyć akcje korporacji. W dzisiejszych czasach promocja nie ogranicza się tylko środkach masowego przekazu takich jak gazeta lokalna, czy tv. Reklama jest teraz niezwykle wielowątkowym mechanizmem i korzysta z wielu metod. Niezmiernie popularna zrobiła się promocja firmy internetowa, a zwłaszcza jeden z jej odłamów tzw. social media marketing. Warto nadmienić, iż nie jest to napastliwa metoda reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to zabiegi na portalach społecznościowych w Internecie. Najbardziej znane i w związku z tym bardzo często wykorzystywanymi serwisami społecznościowymi w Polsce są: Facebook, GoldenLine, Google+, YouTube. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju niewiele, bo 5 % firm docenia potencjał social media. Bezsprzeczny jednakże jest naturalnie fakt, że jest to narzędzie bardzo przyszłościowe, gdyż Internet rośnie w siłę, a ilość internautów wciąż wzrasta. Ważne jest zaistnienie prowadzonej działalności na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i czynne zdobywanie fanów. Kolejny sposób na reklamę to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w fenomenalny sposób tworzą świadomość marki. Zainteresowani bardziej z uznaniem odnoszą się do takiej reklamy, albowiem nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To w gestii klientów jest decyzja, czy są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. Tym samym ten rodzaj promocji jest niezwykle efektywny.

Advertisements

Kategorie

%d blogerów lubi to: